هوسراني هاي زن جوان خانواده اي را نابود کرد
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

به گزارش سرويس ?حوادث? خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران کلانتري 144 جواديه تهرانپارس در 17 تيرماه سال 89 از طريق دريافت پيام از مرکز فوريت هاي پليسي 110، درجريان کشف يک فقره جسد در جاده تلو قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و تأييد خبر کشف جسد، موضوع به قاضي کشيک ويژه قتل و پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد که با حضور قاضي و عوامل بررسي صحنه جرم اداره دهم ويژه قتل و تشخيص هويت پليس آگاهي تهران بزرگ و انجام بررسي هاي تخصصي مشخص شد که جسد متعلق به فردي حدودا 40 - 35 ساله است که احتمالا به علت انسداد مجاري تنفسي به قتل رسيده و توسط متهم يا متهمان به قتل در محل کشف جسد، رها شده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده در اختيار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. با توجه به نبود هرگونه مدارک شناسايي به همراه مقتول، کارآگاهان شناسايي هويت مقتول را در دستور کار خود قرار دادند که با انجام تحقيقات و بررسي پرونده هاي فقداني موفق به شناسايي هويت جسد به نام ?ابراهيم . م? 40 ساله شدند.

با شناسايي هويت جسد و دعوت از اعضاي خانواده مقتول، همسر مقتول به نام ?ستاره . ف? 32 ساله با مراجعه به اداره دهم، در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان گفت: همسرم هر روز ساعت 06:15 منزل را به قصد محل کارش ترک مي کرد تا اينکه در روز حادثه از طريق تماس با محل کارش متوجه غيبت وي در سرکار شدم و در طول اين چند روز نيز، در بيمارستان ها و کلانتري هاي تهران به دنبال او مي گشتم.

به گزارش ايسنا، کارآگاهان در تحقيقات دريافتند که مقتول با هيچ کس اختلاف مالي يا مشکل شخصي نداشته بنابراين تحقيقات از اعضاي خانواده مقتول را در دستور کار خود قرار داده و اطلاع پيدا کردند که جواني 36 ساله به نام ?فرزاد?، با همسر مقتول در ارتباط است.

با توجه به دلايل و مدارک بدست آمده از آشنايي و ارتباط ?فرزاد? با همسر مقتول، کارآگاهان با شناسايي محل کار وي در ميدان ?پروين? منطقه تهرانپارس، به تحقيق از وي پرداخته اما وي در اظهارات اوليه منکر هرگونه آشنايي با ستاره شد که با ادامه تحقيقات و ارائه دلايل غيرقابل انکار وي در اظهارات جديد خود آشنايي با ستاره را قبول کرده اما مدعي شد که تنها در زمينه خريد و فروش تلفن همراه با وي ارتباط داشته است.

با توجه به تناقضات موجود در اظهارات ?فرزاد? وي بازداشت و تحقيقات براي شناسايي هرگونه احتمال ارتباط وي با جنايت، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که سرانجام پس از چندين روز فرزاد لب به اعتراف گشود و در اعترافات اوليه مدعي شد: در روز حادثه، ستاره با او تماس گرفت و عنوان کرد که همسرش توسط شخصي که به او پول پرداخت کرده ، به قتل رسيده است.

با توجه به اعترافات فرزاد، کارآگاهان ستاره را نيز دستگير و به اداره دهم انتقال دادند که ستاره در تحقيقات منکر هرگونه مشارکت يا دخالت در قتل همسرش شد اما پس از اطلاع از اعتراف فرزاد، به ناچار لب به اعتراف گشود و به نقش خود در ارتکاب جنايت اعتراف اما در ادامه مدعي شد که شخصا هيچ آشنايي و شناختي از عاملان اصلي قتل نداشته و فرزاد يک مجرم سابقه دار به نام ?کامران? را به وي معرفي کرده است.

ستاره در ادامه اعترافات خود عنوان کرد که حدود هشت سال پيش با ?فرزاد?آشنا شدم و در اين چند سال، وي علاقه زيادي به من نشان مي داد و من نيز به وي علاقه پيدا کردم و من قصد داشتم تا با متارکه از شوهرم، با فرزاد ازدواج کنم اما او مي گفت که اگر طلاق بگيري با تو ازدواج نخواهم کرد مدت يکسال بود که او به من اصرار مي کرد تا همسرم را از ميان برداريم تا اينکه فرزاد پيشنهاد کرد که به ?کامران . ح? که خلافکار هم بود، پول بدهيم تا کار شوهرم را تمام کند که فرزاد پول قاتل را فراهم کرد و مدت هشت ماه زمان برد تا کامران راضي شود تا همسرم را به قتل برساند، با کامران هماهنگ کردم که زماني که همسرم از خانه خارج مي شود او را به عنوان مسافر سوار کند و او را بکشد. کامران در ابتدا پيشنهاد کرد که همسرم را داخل خانه خفه کند اما من به دليل اين که ممکن بود دخترم بيدار شود قبول نکردم.

کارآگاهان با شناسايي هويت قاتل 36ساله اجاره اي به عنوان يکي از مجرمان سابقه دار در زمينه زورگيري، موادمخدر و سرقت، مخفي گاه او را در منطفه حکيميه شناسايي کردند اما متوجه شدن که ?کامران? متواري است که سرانجام اين متهم در فروردين ماه سال 91 در حين ارتکاب به سرقت خودرو توسط مأموران کلانتري 207 پرديس دستگير شد و با انجام هماهنگي هاي قضايي، متهم در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات از کامران وي منکر هرگونه ارتکاب جنايت شد اما به ناچار و پس از مواجهه حضوري با ديگر متهمان پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن معرفي همدست خود به نام ?اصغر . ر? 32 ساله در اعترافات اوليه خود به کارآگاهان گفت: زماني که پيشنهاد قتل از سوي همسر مقتول به من داده شد، آن را قبول نکردم اما با اصرار فراوان همسر مقتول و پيشنهاد پرداخت پول، سرانجام پس از هشت ماه قبول کردم تا با همدستي يکي از دوستانم به هويت اصغر اين کار را انجام دهم. کامران در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پس از قبول پيشنهاد همسر مقتول براي کشتن مقتول، به همراه يکي از دوستانم در شب قبل از حادثه، اقدام به مصرف شيشه و کراک کرده و با يک دستگاه پرايد مشکي به سر کوچه محل سکونت مقتول رفته تا اينکه همسر مقتول به ما اطلاع داد که همسرش از خانه خارج شده پس از آن، با استفاده از تصوير مقتول او را شناسايي کرده و به عنوان مسافر او را سوارکرديم.

متهم به قتل در ادامه گفت: در حالي که او در صندلي کنار راننده و اصغر نيز در صندلي عقب نشسته بود شروع به حرکت به سمت خيابان دماوند کرده سپس از مسير اصلي خارج شده و در يک خيابان خلوت توقف کرديم در همين لحظه اصغر طناب را به دور گردن مقتول انداخت و از آنجائي که مقتول بسيار قوي هيکل بود و مقاومت زيادي مي کرد، با کمک يکديگر آنقدر طناب را به دو گردن او فشار داده و آن را نگهداشتيم که خفه شد و پس از اطمينان از کشته شدن مقتول، جنازه اش را به جاده تلو برده و رها کرديم و براي آن که به ستاره اطمينان دهيم که کار را انجام دهيم، گوشي تلفن همراه و ساعت مچي مقتول را به وي نشان داده تا او از مرگ همسرش اطمينان پيدا کند.

با شناسايي هويت اصغر، کارآگاهان با بهره گيري از اطلاعات بدست آمده از کامران موفق به شناسايي محل هاي تردد اصغر در منطقه خاک سفيد و سه راه تهرانپارس شدند و اين دو منطقه را تحت مراقبت قرار دادند و سرانجام او به همراه يک دستگاه پرايد سفيد رنگ مورد شناسايي و توسط کارآگاهان اداره دهم دستگير شد.

با انتقال اصغر به اداره دهم و آغاز تحقيقات، وي نيز به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود عنوان کرد که به اصرار کامران و به علت اعتياد شديد به مصرف موادمخدر، قبول کرده تا در ارتکاب اين جنايت مشارکت داشته باشد و پس از ارتکاب جنايت نيز تنها مبلغ 50 هزار تومان به او داده شده و قرار بوده تا پول بيشتري تا بعدازظهر همان روز جنايت به او پرداخت شود، اما پس از آن پولي دريافت نکرده است. به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: هر چهارمتهم اين پرونده، با دستور قضايي در بازداشت موقت به سر مي برند و بررسي صحت اعترافات متهمان و همچنين انجام تحقيقات تکميلي درباره اين پرونده، در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: حوادث , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید